Wednesday 2 July 2014

RESEPI ESP SHAKLEE UNTUK SAHUR


salam...
moga anda sihat dan bahagia....

alhamdulillah....dikurniakan kesihatan yang baik.kesihatan adalah antara perkara penting dalam kehidupan kita.klau dah dihinggapi penyakit, segala yang lain kelihatan suram.hanya iman yang menjadi kekuatan.moga yang selalu mengidap sakit ulu hati @ gastrik juga dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna tahun ini.

ESP Shaklee boleh membantu menghilangkan gejala gastrik anda jika diambil semasa sahur.
saya tidak mengalami gastrik yang teruk.hanya sekali sekala jika terlalu lewat makan.masalah bermula semasa belajar..maklumlah jadual kelas sentiasa padat.sepanjng berpuasa sebelum ini saya mengamalkan meminum susu tepung semasa bersahur.maka perut tidak terganggu.namun dengan adanya produk Shaklee,saya beralih kepada ESP kerana sudah pasti ianya tidak mengandungi gula berbanding susu tepung.

ini adalah juadah sahur awal pagi tadi..
sebelum masak sahur untuk ahli keluarga yg lain, saya ambil cinch energy tea mix untuk menambahkan tenaga.
dah selesai semua baru saya sediakan minuman ini...


gabungan ESP (3 sudu),milo (1 sudu),kurma (saya guna 2 biji shj) dan timun (beberapa hiris)..kenapa tambah timun?kerana ada banyak khasiat dalam timun ni.lagipun ia menambahkan kandungan serat dalam minuman.blend semuanya dengan menambah air masak.saya buat cukup2 satu mug tersebut.agak pekat tapi senang diminum sebab tak banyak.kemudian tu cuma minum air kosong sebagai tambahan.perut rasa selesa..tidak padat & tidak juga lapar.

yang dah ada ESP boleh cuba.milo tu terpulanglah kepada diri masing-masing.tak letak pun tak mengapa.tapi jangan guna banyak-banyak sebab manis.
yang belum ada ESP boleh order sekarang.
hubungi saya seperti di bawah.



These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
 UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 
FB (PM) iedaabdullah

No comments: