Saturday 25 October 2014

KENAPA VITALEA?

salam sejahtera..

salah satu suplemen Shaklee yang saya amalkan hampir setiap hari ialah VITALEA.kenapa hampir setiap hari?sebab kadang-kadang saya terlupa..hihi

kenapa saya ambil Vitalea?

sebabnya....Vitalea mengandungi pelbagai jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan kita untuk mengekalkan kesihatan.Ia diadun bersama agar memnuhi keperluan pengguna.apa yang saya ambil setiap hari dari makanan tidak mampu untuk memenuhi keperluan sel tubuh badan.dengan akiviti harian yang sentiasa penuh dan memrlukan tenaga yang banyak maka amat perlu untuk menjaga bekalan agar sentiasa berada di tahap mencukupi.

Vitalea dibuat dari sumber alam semulajadi yang terjamin selamat,mudah diserap dan terbukti berkesan.

SIAPA YANG MEMERLUKAN VITALEA?

umumnya...sesiapa sahaja boleh mengambil Vitalea sebagai suplemen untuk menyihatkan badan dan mengekalkan tenaga.
sangat sesuai untuk
1. pesakit anaemia terutamanya yang berpunca dari kekurangan zat makanan
2. ibu hamil sama ada yang mengidap anaemia ataupun tidak
3. orang yang aktif
4. orang yang sentiasa melakukan aktiviti berat
5. warga emas yang tidak mampu mengamalkan diet yang seimbang
6. ibu yang di dalam pantang
7. pesakit-pesakit kronik yang terpaksa mengawal pemakanan mereka


Dengan pelbagai khasiat di dalamnya,sebotol vitalea mengandungi 120 biji dengan harga runcit RM88.75 pastinya bukan suatu yang membebankan untuk diamalkan.


hubungi saya untuk membuat belian dengan nilai tambah konsultasi yang lengkap.


vitalea



These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

 UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 
FB (PM) iedaabdullah

No comments: