Saturday 1 November 2014

KULIT CERAH DENGAN VIVIX SHAKLEE

salam sejahtera...

berbual dengan kakak saya siang tadi alhamdulillah dapat feedback yang positif setelah beberapa bulan mengamalkan VIVIX Shaklee.
kakak saya adalah breast cancer survivor.
berhadapan dengan tekanan didiagnosakan sebagai pengidap kanser payudara dan melalui pembedahan diikuti dengan siri kemoterapi yang membunuh bukan saja sel kanser tetapi juga sel normal yang lain bukanlah sesuatu yang mudah.peringkat yang paling teruk adalah sesi kimoterapi.oleh kerana masih di peringkat awal,kakak saya hanya menjalani 4 sesi kimoterapi dan tidak perlu menjalani radioterapi.

alhamdulillah, biarpun sukar beliau dapat melalui semuanya.selesai kimoterapi saya terus berikan Vivix kepadanya.

hari ini kakak saya bercerita, ramai sahabatnya yang bertanya apa yang beliau gunakan kerana kulit mukanya nampak cerah dan sekata. tiada jeragat atau jerawat.ada juga yang bertanya adakah dia buat 'cucuk cucuk'?...hehehe
pada usia 47 tahun saya juga rasakan yang kulit wajahnya nampak 'elok' apatah lagi selepas melalui semua kesukaran dulu.

tekanan hidup atau stress serta peningkatan usia mempercepatkan kerosakan sel.Vivix yang bertindak pada peringkat DNA memulihkan sel dan merangsang pembentukan sel yang sihat.sebab itulah ia dikatakan sebagai agen anti penuaan terbaik abad ini.

bukan sekadar memulihkan sel pada kulit wajah,Vivix juga membantu memulihkan sel-sel lain di dalam tubuh badan dan memberikan tenaga kepada pengamalnya.
berupaya membantu mengawal dan menstabilkan penyakit-penyakit kronik seperti kencing manis,tekanan darah tinggi dan tahap kolestrol yang tinggi.

umumnya, Vivix Shaklee sesuai digunakan oleh sesiapa sahaja untuk mendapatkan tahap kesihatan yang optima dan awet muda.malah ia juga sesuai untuk membantu perokok tegar menghilangkan tabiat merokok.

dapatkan Vivix hari ini untuk kegunaan sendiri atau untuk dihadiahkan kepada orang yang anda sayangi.

hubungi saya untuk membuat belian dan mendapatkan konsultasi eksklusif hanya untuk pelanggan yang saya hargai.






These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 FB (PM) iedaabdullah

2 comments:

anmashealthcare said...

vivix shaklee memang produk yang terbaik :D

:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Unknown said...

vivix banyak manfaatnya.. berbaloi sgt..

klik disini