Wednesday 1 January 2014

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)

MOGA ANDA SIHAT DAN CEMERLANG


ESP

PRODUK PELBAGAI FUNGSI DARI SHAKLEE

Dihasilkan dari kacang soya asli yang tidak diubahsuai secara genetic (GMO).
Mengandungi kandungan asid amino yang tinggi termasuk 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan (essential amino acid)



Membekalkan keperluan protein dan asid amino yang mencukupi untuk keperluan badan dalam mebina struktur otot,kuku,rambut,kulit dan pelbagai organ lain.
Mengandungi enzim-enzim yang diperlukan oleh badan untuk menjalankan fungsi  dalaman dengan sempurna.

Mampu membantu mengembalikan keanjalan kulit dengan merangsang pembentukan sel-sel kulit dan otot. Penggunaan berterusan akan menjadikan kulit anda kelihatan lebih cerah,gebu dan bermaya.ESP juga boleh menghilangkan kesan parut,pimentasi dan jeragat seterusnya  membuatkan kulit cantik berseri.

Kehadiran lecithin di dalam soya membantu melancarkan peredaran darah dan memperbaiki sistem pembuangan bahan-bahan sisa sel dari dalam badan.untuk masalah rambut ia boleh membantu melambatkan pertumbuhan uban,menguatkan akar rambut seterusnya mengurangkan kadar keguguran rambut menjadikan ia kelihatan bermaya.

ESP juga boleh membantu merangsang daya ingatan/memori kerana ia mengandungi unsur isoflavon yang bertindak sebagai penerima/perangsang fungsi estrogen di dalam otak manusia.
Kehadiran isoflavon juga membantu menurunkan paras kolesterol,mengurangkan risiko osteoporosis dan serangan penyakit jantung.

Genistein di dalam kacang soya membantu memusnahkan radikal bebas.dengan itu ia mampu membantu mencegah pembentukan sel-sel kanser.ia juga membantu menjaga kesihatan rahim,ovari dan prostat.

ANDA MINUM ESP.....ANDA BOLEH MENDAPAT KEBAIKANNYA




***PERHATIAN
sila dapatkan pemeriksaan doktor terlebih dahulu untuk memastikan masalah kesihatan anda
produk SHAKLEE adalah makanan tambahan untuk kesihatan yang optima.Ia bukanlah ubat kepada penyakit anda.


1 comment:

Umi Fatihah Mat Nasir said...

Umi pon amalkan ESP ni..memang berkesan bantu kurangkan alahan time preggy ni..best