Tuesday 12 August 2014

TESTIMONI HAMIL DENGAN SHAKLEE

salam sejahtera buat semua...
moga anda semua cemerlang dan bahagia selalu...
yang pastinya leader2 saya sedang bergembira & excited untuk memulakan perjalanan percutian percuma mereka ke US esok....perjalanan selama 10 hari yang 100% ditaja oleh Shaklee.bukan setakat leader tetapi ahli keluarga mereka juga ditaja sepenuhnya.....hasil kesetiaan mereka bersama syarikat dalam membantu memberikan kesihatan yang baik kepada pengguna Shaklee.
saya?...insyaAllah...berusaha untuk menjejaki mereka.
tiada yang palsu dari Shaklee...andai kuat berusaha adalah hadiahnya.kebaikan vitaminnya tidak palsu seperti juga ganjaran kepada ahli2nya....
moga mereka semua selamat pergi & selamat kembali...

pagi tadi saya bersembang dengan seorang seorang wanita yang cekal & tenang.telah beberapa kali mengalami keguguran di awal kehamilan.
alhamdulillah bayi dalam kandungan kali ini membesar dengan baik...masih di trimester pertama namun gerakan jantung bayi dan pergerakan badan bayi memberikan harapan yang tinggi untuk kejayaan kehamilan kali ini.saya tumpang gembira dan mendoakan kehamilan kali ke 5 ini membawa kejayaan seperti yang diharapkan.

bila buka cerita tentang Shaklee,rupa-rupanya dia juga mengambil suplemen  kesuburan Shaklee sejak awal tahun ini yang dibeli melalui internet.dia mengambil GLA dan B complex manakala zink untk suaminya.sekarang akan menambah vitalea untuk meningkatkan paras haemoglobin.

sama-sama kita doakan agar kehamilan kali ini berjalan dengan lancar.moga dia dan suaminya dikurniakan dengan cahayamata yang comel dan sihat.

di bawah ini adalah testimoni dari pengguna shaklee yang berpuas hati dengan kesan positif yang mereka perolehi setelah mengamalkan suplemen shaklee dengan teratur.




TESTIMONI GLA SHAKLEE









These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


 UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 
FB (PM) iedaabdullah

No comments: