Thursday 16 October 2014

ESP PENGHILANG DAHAGA

salam sejahtera...

petang ni syahdu sikit...kedai makan di kiri & kanan ofis ni tutup...dua-dua sekali.....apa puncanya tak pastilah pula.harap-harap esok buka semula....sekurang-kurangnya satu kedai.senang nak cari air minuman.makan tak kalut sangat sebab saya biasa lunch lambat.jadi petang tak lapar....hanya mencari air.

petang ni hanya satu kedai di hujung yang buka...malas dah nak berjalan ke sana.buka peti ais nampak milo peket.ada separuh lagi.ESP pun ada kat ofis ni.tengok kat freezer ada ais.
maka....membancuhlah kita.


ESP + milo campur dengan ketulan ais....wallaaa.....hujan-hujan pun layan ais...dahaga kisahnya.dah minum ESP ni hilanglah dahaga.kenyang pun dapat juga.


KELEBIHAN / KEBAIKAN ESP



saya tak berapa gemar ESP sahaja...mesti nak campur dengan benda lain.tak minum langsung pun tak boleh juga...nak protein berkualiti untuk kulit dan rambut (middle aged macam ni lahhh...).tak lupa juga untuk kawal tahap kekenyangan....dah hobi makan ni susah juga sebenarnya.tapi kena fikirkan kesihatan.my angel kecik nonet lagi..

maka untuk membolehkan saya minum,saya gunakan campuran dengan milo atau fresh milk...penggemar susu sejati maka saya lebih suka fresh milk.tapi hari ni tak ada stok.gunalah apa yang ada.milo pun tak boleh campur banyak-banyak.nanti terlebih manis.manis itu akan menambahkan berat badan.

kepada yang tak suka soya tapi nakkan khasiat dari ESP yang istimewa ni....boleh campur-campur macam saya.tapi satulah...trust me...rasa soya ESP tak teruk manapun...lagi sedap daripada suplement powder brand satu lagi..(brand apa?...hehehe...takyah cakaplah).

PROMOSI masih berlangsung..

ESP beli 6 tin percuma 1 tin....
nak jimat?belilah bulan ni.










These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


 UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 
FB (PM) iedaabdullah

No comments: