Tuesday 14 October 2014

NUTRIFERON SHAKLEE

salam sejahtera..

penularan penyakit berjangkit sangat mudah berlaku. gaya hidup yang sentiasa tertekan,amalan pemakanan yang tidak seimbang,perubahan cuaca secara mendadak serta pencemaran udara memudahkan jangkitan berlaku.untuk waktu ini di kawasan ini,ramai kanak-kanak mengidap demam panas,batuk dan selsema yang berpunca dari virus.

sukar untuk mengelak jangkitan apabila salah seorang sudah membawa virus balik ke rumah.namun dengan daya ketahanan badan (atau sistem imun) yang berfungsi dengan optima, kadar jangkitan dapat dikurangkan.andai terjadi jangkitan juga, peluang untuk pulih adalah lebih cepat.

NUTRIFERON SHAKLEE 

suplemen yang telah dipatenkan oleh Shaklee. Ia merupakan penggalak sistem imun yang diperbuat dari tumbuh-tumbuhan semulajadi.ditemui oleh saintis (immunologist) Dr Yasuhiko Kojima pada tahun 1954.



Nutriferon mengandungi ekstrak semulajadi biji labu, biji plantago,japanese honeysucle flower dan safflower. Ia bertindak dengan merangsang pengeluaran interferon untuk melindungi sistem badan dari jangkitan kuman.




Nutriferon boleh digunakan oleh kanak-kanak dan golongan dewasa sebaik saja merasakan jangkitan mula berlaku.
dapatkan nutriferon untuk kelegaan segera secara semulajadi.





These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

 UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA:
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751
FB (PM) iedaabdullah

No comments: