Sunday 9 November 2014

KAWAL KENCING MANIS DENGAN MUDAH

salam sejahtera....

mengawal penyakit kencing manis bukanlah suatu perkara yang mudah.pelbagai makanan harian mampu meningkatkan gula dengan cepat.tambahan pula bagi masyarakat kita yang sudah terbiasa dengan pengambilan nasi setiap hari.mengurangkan nasi menjadi sesuatu yang sukar dan membebankan.
namun tidak ramai yang prihatin dan berusaha untuk mencegah.kebanyakannya hanya kelihatan sesal dan gusar setelah penyakit itu  berlaku.

tidak dinafikan terdapat golongan pesakit kencing manis yang betul-betul berusaha untuk menstabilkan paras gula mereka.golongan ini mengambil ubat mereka mengikut peraturan,melakukan lawatan susulan secara berkala dan berusaha secara alternatif untuk memperbaiki tahap kesihatan mereka.daripada pemerhatian saya,golongan wanita lebih cenderung untuk mengambil berat tentang penjagaan paras gula dalam darah berbanding kaum lelaki.

ramai yang mengambil rawatan alternatif dengan cara mengamalkan suplemen dan ubatan berasaskan tumbuhan serta herba.terdapat pelbagai suplemen di pasaran yang mendakwa ianya mampu menyembuhkan pelbagai penyakit kronik termasuk kencing manis.pengguna seharusnya berhati-hati dalam memilih produk yang bersesuaian.

SUPLEMEN SHAKLEE UNTUK KENCING MANIS


daripada Shaklee...

VIVIX adalah suplemen terbaik untuk mengawal paras gula di dalam darah. Apabila sel menjadi resistant terhadap insulin maka insulin tidak boleh bertindak untuk mengawal gula.Ini menyebabkan berlakunya penyakit kencing manis.
Vivix mencegah daripada berlakunya resistant terhadap insulin ini.dengan itu paras gula dapat dikawal dengan sempurna.

dengan hanya mengambil sesudu kecil Vivix setiap hari,kita akan dapat melihat hasil yang menakjubkan.

selain itu vivix juga membantu memperbaiki sel dari peringkat DNA menjadikan sel lebih muda dan bertenaga.


usah ragu untuk mengambil suplemen VIVIX dalam usaha mengawal paras gula di dalam darah.cuma bagi yang mengambil ubat-ubatan untuk mencairkan darah seperti warfarin dan anti keradangan seperti aspirin,anda tidak digalakkan untuk mengambil Vivix kerana vivix boleh bertindakbalas dengan ubat-ubatan ini dan menjadikan darah lebih cair.




JADIKAN SUPLEMEN SEBAGAI SEBAHAGIAN DARI AMALAN DIET KITA..
KE ARAH 'SIHAT TANPA UBAT' BERSAMA SHAKLEE..





These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


 UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 
FB (PM) iedaabdullah