Tuesday 11 November 2014

MOP LANTAI...TAK SEMALAS DULU.

salam sejahtera...

perancangan malam ini....
mop lantai yang dah nampak menyakitkan pandangan...jadi kena stayback di ofis sekejap supaya bila balik nanti budak kecik bambam dah masuk tidur.kalau balik dia belum tidur dia akan terus bersengkang mata sampai ummienya terlelap dulu.biasanya memang balik on time sebab nak main dia.hanya bila ada kerja penting yang perlu dibuat saya pastikan dia tidur terlebih dahulu.ummienya kerja jadi bila balik rumah dia melekat umpama bayang-bayang ummie.

dulu saya guna pencuci lantai biasa.maka mop lantai mengambil masa yang agak panjang sebab kena mop dua kali untuk hilangkan kesan sabun.ruang lantai rumah agak besar,bukan sebab rumah tu besar sangat tapi sebab kurang perabot. Bila dah mula guna BASIC H Shaklee memang rasa senang hati.

KEISTIMEWAAN BASIC H

boleh mop sekali lalu sahaja.tak ada kesan sabun yang melekat di kaki.tak licin dan tak juga melekit.yang paling best di mop tak ada kesan bau hapak terutama sekali selepas mop ruang dapur.

untuk orang yang tak ada pembantu rumah macam saya memang penjimatan masa secara bijak amat diperlukan.

selepas mop lantai dan dibiarkan kering,saya sapu sekali lagi dan spray pewangi pada tirai.BASIC H Shaklee adalah produk natural/semulajadi maka tak ada bau yang wangi semerbak.hanya bau kesegaran dari rumah kita sahaja.

tanpa bahan kimia, Basic H sangat sesuai jika kita mempunyai anak kecil yang meluangkan kebanyakan masanya di lantai rumah.

Ia juga sesuai untuk mereka yang mengalami alahan kepada pencuci lantai biasa yang mengandungi bahan kimia tambahan.




sebotol Basic H hanya berharga RM46...
boleh bertahan lama mengikut kerajinan empunya mengemop lantai...seriously...boleh tahan sekitar sebulan atau pun lebih.sekali guna sedikit sahaja...lebih kurang sesudu besar untuk sebaldi air...saya buat satu sudu kecil setengah baldi air tapi buat dua kali sebab asingkan ruang tamu dan dapur.





APA KANDUNGAN BASIC H?
APA KEGUNAAN LAIN BASIC H?
.......... dalam entry seterusnya.






UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 
FB (PM) iedaabdullah

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


No comments: