Sunday 16 November 2014

PHYTOCOL-ST

salam sejahtera...

berapa ramai antara kita yang mampu menahan diri daripada mengambil makanan yang berlemak tinggi?
tidak dinafikan ada yang patuh mendisiplinkan diri dan mampu menahan selera namun tidak ramai berbanding dengan kumpulan yang melayan selera.ikhlas cakap...saya juga pada kebanyakan masa suka melayan selera...

contohnya balik tengok wayang malam tadi boleh melayan 'burger super' di kedai sahabat.walaupun berkongsi dengan suami kandungan lemak tetap masuk juga.sikit atau banyak ia tetap ada.



antara produk Shaklee yang dicipta khas untuk mengawal lemak/kolesterol ialah Phytocol-ST.

Ia bertindak dengan cara menghalang penyerapan kolesterol lalu membantu menurunkan paras kolesterol yang tidak baik di dalam darah.
merupakan gabungan sterol dan stanol berasaskan tumbuhan (phytosterols) yang berpotensi tinggi.



apa itu phytosterols?


phytosterols adalah bahan steroid dalam tumbuhan yang mempunyai struktur seumpama kolesterol.
apabila dimakan,phytosterols bertindak dengan cara bersaing dengan kolesterol untuk penyerapan di dinding usus.ini mengurangkan kadar penyerapan kolesterol seterusnya mengurangkan paras kolesterol dalam darah terutamanya paras LDL. Ia juga mampu mengurangkan paras trigliserid.

jika seseorang itu mengambil statin (ubat menurunkan kolesterol) dan dalam masa yang sama mengamalkan Phytocol-ST maka kadar penurunan kolesterol dalam darah menjadi lebih cepat dan berkesan.

Phytocol-ST memberi pilihan kepada orang ramai untuk menurunkan kadar kolesterol dengan berkesan dan selamat.






UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 
FB (PM) iedaabdullah





These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

No comments: