Thursday 9 October 2014

KESAN PENGAMBILAN PRODUK SHAKLEE

salam sejahtera..

pagi tadi saya bertemu sahabat @ customer.regular customer tapi dah sebulan lebih tak jumpa.saya perasan yang kulit wajah dia nampak berbeza...lebih bermaya berbanding dulu.
sekitar tahun lepas dia pernah tanya apa yang saya guna sebab saya nampak lebih cergas sedangkan dia selalu letih lesu walaupun usia kami hampir sebaya.masa tu saya belum start dengan Shaklee.saya hanya makan biasa2 saja tapi pastikan setiap hari ada sayur & minum banyak air.
lepas saya mula amalkan Shaklee & rasa kebaikannya,saya turut cadangkan kepada customer ni.kebetulan kolesterolnya tinggi sedikit daripada normal.belum di paras yang memerlukan ubat tapi elok berjaga-jaga.bermula dengan omegaguard,dia terus tambahkan produk-produk lain seperti ESP,lecithin,ostematrix dan collagen (dia dah jadi ahli lepas ambil omegaguard).

kami berjumpa beberapa kali selepas dia mula amalkan Shaklee.saya nampak perubahan di wajah dia yang kelihatan lebih bermaya dan segar.tapi saya tak cakap apa-apa pun pada dia.
pagi tadi barulah saya beritahu dia rupanya dia sendiri pun perasan.malah kata dia sepanjang Ramadhan baru ni dia sangat consistent dengan collagen dan suplemen lain.nampak sangat perbezaan pada kulit bukan saja di muka tapi juga di tangan.kulit lebih lembap dan parut semua hilang.
kawan sekerja juga mula menegur perubahan pada wajahnya.

secara umumnya dia nampak lebih positif berbanding dia yang saya lihat dulu.
sahabat @ customer ini menjadi ahli bukan untuk bisnes tapi untuk kegunaan sendiri secara berpanjangan.anaknya juga mula mengamalkan Shaklee...tapi biasalah..budak remaja.perlukan pemantauan untuk consistent.


anda juga boleh mendapat manfaat/kesan positif dari Shaklee.
hubungi saya untuk konsultasi percuma.




These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


 UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 
FB (PM) iedaabdullah

No comments: