Thursday 13 November 2014

ATASI ALAHAN SERBUK PENCUCI

salam sejahtera...

pernah tak alami tangan gatal-gatal dan pedih macam ni?


saya pernah kena sekali tapi lebih di kawasan tapak tangan.tak pasti apa puncanya tapi sangat gatal dan pedih bila terkena air.saya syak ia bermula dengan penggunaan sabun yang tak sesuai kemudian mengalami alahan dan dijangkiti kulat.
ambil masa beberapa bulan untuk hilang secara 100%....dah berlaku lama sebelum saya kenal Shaklee.jadi masa tu sapu krim saja....jenuh tunggu nak bagi lega semuanya.alhamdulillah bila dah tumbuh kulit baru ia tak berulang lagi.bila ia tak berulang maka ia tak termasuk dalam kategori allergic/alahan.hanya iritasi dari bahan kimia.



ramai yang mengalami masalah seperti ini.sama ada ia alahan kepada bahan kimia yang terdapat dalam pencuci pakaian atau pinggan mangkuk mahupun sekadar iritasi, keadaan ini sangat merimaskan.sangat tidak selesa.apatah lagi bagi pengendali makanan.
bila pelanggan nampak tangan penjual yang tak sihat mestilah pelanggan rasa tidak berselera untuk makan...betul tak?

keadaan menjadi lebih parah apabila ia melibatkan kuku dan dijangkiti pula oleh kulat.ia mengambil masa yang lama untuk sembuh.

antara cara terbaik untuk menyembuhkan keadaan ini adalah berhenti menggunakan bahan pencuci terbabit dan tukar kepada yang lebih sesuai.


produk HOME CARE - GET CLEAN Shaklee


Shaklee bukan sahaja tertumpu kepada suplemen tetapi juga pengeluaran bahan kegunaan harian yang mesra pengguna dan mesra alam.rangkaian produk Home Care - Get Clean Shaklee terdiri daripada:
2. Dish Wash Concentrate
3. Fresh Loundry Concentrate
4. Soft Fabric Concentrate

semuanya "concentrate"......berkepakatan tinggi dan hanya perlu menggunakan sedikit sahaja untuk cucian yang berkesan.

rangkaian produk ini tidak mengandungi bahan kimia merbahaya,tiada bahan meruap,tiada klorin serta fosfat dan tiada penambah bau (fragrance) yang boleh merosakkan kulit.
Ianya hypoallergenic dan tidak merengsakan.sesuai untuk kegunaan harian.
pencuci pakaiannya sesuai untuk digunakan kepada semua jenis fabrik.


jika anda mengalami alahan atau iritasi akibat penggunaan bahan pencuci biasa,beralihlah kepada produk Home Care - Get Clean Shaklee.sangat berbaloi untuk nilai wang dan kesihatan kita.



anda boleh beli menggunakan kad debit/kredit dengan klik gambar di bawah.







atau hubungi saya untuk belian dan konsultasi istimewa.

UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 
FB (PM) iedaabdullah

JADI AHLI UNTUK KEUNTUNGAN JANGKA PANJANG



These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

1 comment:

Unknown said...

Adik saya memang alergik sabun...Tkkeh basuh kain n pinggan pun..Klau nk guna cap jari mmg susah ooo...

bondaseri.blogspot.com