Saturday 15 November 2014

SATU JUGA MEMADAI

salam sejahtera...

apabila bekerja dalam bidang yang memberikan servis kepada orang ramai,tiada yang lebih menggembirakan selain apabila pelanggan kita gembira dan berpuas hati dengan khidmat yang diberikan.
kepuasan pelanggan adalah matlamat kerja kita selain daripada mencari ganjaran dan bekalan untuk kehidupan yang abadi di sana nanti.

dua hari lepas saya bertemu dengan pelanggan lama.pelanggan tetap yang sering bertemu untuk beberapa masalah kesihatan.lebih kurang sebulan lepas dia mula mengambil suplemen Shaklee iaitu VITALEA untuk kesihatan umum dan tenaga.dia hendakkan satu sahaja vitamin dan harga yang berpatutan maka saya cadangkan vitalea untuknya.


KESAN POSITIF SELEPAS AMALKAN VITALEA


seminggu selepas mengambil vitalea kebetulan saya bertemu anaknya.kata si anak ibunya rasa lebih selesa dan tiada lagi kembung perut ....'angin selalu keluar' (kesan alfalfa yang melawaskan usus).


dua hari lepas saya berjumpa dengan kakak ini sendiri.nampak lebih ceria (tidak lesu) berbanding dulu.katanya bila makan vitalea dia dapat kesan-kesan ini...
** tidur yang nyenyak
** badan lebih bertenaga
** berat badan berkurangan

ada yang berat badan bertambah sebab lebih berselera makan tetapi pada kakak ini berbeza pula kesannya.namun itu adalah kesan yang baik untuk dirinya.sekarang dia mula memberikan vitalea kepada suaminya pula.

Vitalea Shaklee adalah multivitamin yang lengkap dengan kandungan mineralnya sekali untuk memberikan nutrisi tambahan kepada badan kita.pengambilan secara berterusan membantu menambahkan tenaga dan melegakan ketegangan otot (adanya kandungan kalsium dan magnesium) menjadikan badan terasa lebih selesa.






jika anda inginkan hanya satu suplemen untuk melengkapi diet harian anda maka VITALEA adalah pilihan terbaik.









UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751
 FB (PM) iedaabdullah

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

No comments: