Sunday 12 October 2014

ADVANCED JOINT HEALTH TABLET

salam sejahtera.

apabila usia semakin meningkat,antara rungutan yang paling sering diucapkan adalah sakit sendi terutamanya lutut.sendi lutut memainkan peranan yang besar dalam pergerakan manusia.rasa sakit di bahagian ini menyebabkan sebahagian besar aktiviti harian terganggu.
kesan kecederaan semasa usia muda lebih memudahkan seseorang itu untuk mengalami sakit lutut.ia boleh berpunca dari struktur seperti tulang,ligamen,meniscus atau bendalir sendi itu sendiri.

AJHT (advanced Joint Health Tablet) dari Shaklee membekalkan suplemen yang sesuai untuk sendi yang sihat.Ia mengandungi ekstract Boswellia,ekstrak jagung, vitamin c, zink,kuprum dan mangganese yang saling bertindak dalam memperbaiki dan menjaga kesihatan sendi.

anda boleh baca tentang Boswellia DI SINI

ekstak jagung mengandungi glucosamine iaitu bahan yang terdapat dalam bendalir sendi.ia berfungsi sebagai pelapik dan pelincir di antara dua tulang yang membentuk sendi bagi membolehkan sendi bergerak dengan lancar.

Vitamin C membekalkan kolagen untuk membantu memelihara kesihatan tisu-tisu yang membentuk sendi dan melambatkan proses penuaan tisu tersebut.
Zink,kuprum dan mangganese merupakan ko faktor yang membantu enzim-enzim bertindakbalas dalam membina dan menjaga kesihatan tisu-tisu penyambung dan kandungan kolagen di dalam tisu-tisu berkenaan.

amalkan pengambilan AJHT untuk memelihara kesihatan sendi anda.pergerakan yang bebas tanpa rasa sakit adalah idaman setiap dari kita terutamanya apabila usia semakin meningkat.

kombinasi AJHT,Omegaguard dan Ostematrix adalah yang terbaik untuk pergerakan sendi yang sempurna.
bagi anak-anak yang mempunyai ibubapa yang mempunyai masalah sakit sendi,eloklah dihadiahkan set ini kepada insan yang anda sayangi.tiada yang lebih bermakna daripada melihat senyuman di wajah ibubapa kita.




These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

 UNTUK PESANAN/MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI SAYA: 
IEDA ABDULLAH SMS/WA : 010-7796751 
FB (PM) iedaabdullah

No comments: