Sunday 26 February 2017

RESVERATROL....KHASIAT DARI ALAM

salam sejahtera...

RESVERATROL...

apakah ia?

Resveratrol adalah bahan semulajadi yang terdapat dalam kulit buah anggur merah (Japanese knotweed). Ia dihasilkan oleh tumbuhan tersebut sebagai agen untuk membunuh kulat/fungus yang biasanya menjangkiti buah dan juga melindungi dari kerosakan akibat pancaran matahari. Ini kerana resveratrol bersifat antioksida yang kuat/baik.


Kehadiran resveratrol di dalam wain merah dipercayai membantu menurunkan kadar serangan jantung di kalangan masyarakat yang meminumnya.


Selain daripada wain, resveratrol juga boleh diperolehi dengan mencukupi melalui pengambilan suplemen.

Suplemen seperti VIVIX mengandungi resveratrol dalam kepekatan yang tinggi.Dihasilkan dengan sempurna untuk dimanfaatkan oleh pengguna dengan selamat.

Oleh kerana ia adalah sejenis antioksida, resveratrol melindungi kerosakan sel akibat tindakbalas radikal bebas di dalam badan kita seterusnya mengurangkan risiko penyakit kronik seperti kanser, serangan jantung, strok serta menjadi agen anti penuaan.

Harus diingat bahawa resveratrol adalah suplemen, maka ia tidak boleh digunakan sebagai pengganti ubat-ubatan dalam rawatan sesuatu penyakit.
Pengambilan resveratrol adalah sebagai ikhtiar dari segi pemakanan untuk menambahbaik status kesihatan seseorang.


Bagi yang mengalami masalah berkaitan darah (darah cair) atau mengambil ubatan untuk mencairkan darah seperti Aspirin dan sebagainya, sila berbincang dengan doktor terlebih dahulu sebelum mengamalkan resveratrol.


Di mana nak dapatkan resveratrol?


anda boleh beli di sini



atau hubungi saya melalui wassap di:
0107796751 (ieda)


VIVIX adalah sumber resveratrol terbaik untuk anda. Amalkan secara berterusan untuk mendapatkan kesan yang positif. Ramai yang sudah menggunakannya dan berpuas hati.





No comments: